marți, 26 noiembrie 2013

Adevăruri despre România

  Adevăruri despre România

    Nu sunt foarte multe lucruri pe care vi le pot spune cu siguranța despre România, pentru că aici, tot este impredictibil dar am găsit 10 propoziții universal valabile despre țara noastră care vă vor ajuta să călătoriți cu gândul atât în locuri plăcute sufletului vostru cât și în momente de neuitat trăite aici, în România.
1. Nu e ușor să trăiești aici, dar îmi plac provocările!
2. Munții mei au povești în care eroul sunt eu.
3.Numai România are un oraș atât de special ca Brașovul.
4. Deși avem mult de recuperat în multe privințe, suntem pe calea cea bună.
5. Visele mele ar avea alt sens pe alte meleaguri.

6. Numai aici sunt Tâmpa, Piatra Craiului și Munții Apuseni.
7. Aici m-au jignit de mii de ori și aici am învățat să nu mai răspund provocărilor șoviniste.
8. Încet vor înțelege cu toții că și locul meu este aici.
9. Aici voi pleca în tabără cu colegii în munți.
10. Nicăieri nu se găsesc pufuleți ca la noi
                Nu e ușor să trăiești aici, în fiecare zi a vieții cotidiene apare cel puțin o provocare: traversarea unui traseu dificil din munți sau atingerea unui vis sau jignire din partea unui om necunoscut la colțul străzii sau o tabără cu colegii din școala sau chiar desfacerea unei pungi de pufuleți. 
               Noi, ca popor mai avem multe de recuperat, dacă ne raportam la țările din vestul Europei dar zilele nu au intrat în sac. Eu cred și sper că nu foarte departe de momentul în care scriu aceste cuvinte, țara noastră va fi cel puțin la fel de bine dezvoltată precum Germania sau Marea Britanie.
               Vă mai amintiți prima tabără din școala generală? Tind să cred că aceasta a fost undeva în munții României și că nu puteți uita niciun detaliu din acea perioadă.
                Nu reușesc să îmi explic de ce românii se jignesc atât de des. Poate unii așa se alintă...Probabil că odată cu dezvoltarea țarii  vom învăța să ne ”alintăm” și în alt mod.

Știi și tu ceva ce este adevărat întotdeauna despre țara ta?

Andrei Denis
Președinte CJE Giurgiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu