joi, 28 noiembrie 2013

De ce iubesc România?

        Oare de ce iubim România? Sunt atât de mulți oameni care-mi spun în fiecare zi că nu mai au motive să o iubească dar eu le spun mereu că motivele sunt nenumărate ...
1. Pentru munții ei.
2. Pentru poezia limbii ei.
3. Pentru strămoșii ei daci.
4. Pentru Dumnezeu.
5. Pentru inteligența simplă și frumoasă a
oamenilor de la țară.
6. Pentru doine și balade.
7. Pentru credința și cultura ce i-au ținut în
viață pe oameni în clipele grele.
8. Pentru răsăritul pe care l-am privit
sprijinit cu barba în coada furcii.
9. Pentru patriotismul prietenei mele.
10. Pentru zâmbetul copiilor ce privesc la
soare!

    Aici am înțeles cât de important este ca vocea elevilor să
ajungă până la nivelul Ministerului Educației Naționale și
tot aici am cunoscut elevi cu un potențial extraordinar. 
    Dacă ne dorim într-adevăr „o țară ca afară”, noi,
generația tânără, trebuie să luam atitudine și să o
transformăm.
    Iubim sarmalele, iubim mămăliga dar cel mai mult iubim
sarmalele cu mămăligă. Bucătăria românească este 
senzațională, poate cea mai bună din lume. Unde în
lume mai poți mânca ciorbă de burtă, babic sau borș de pește?

      Poate România chiar e cu susul în jos dar refuz să cred
că așa va rămâne! 
Andrei Denis
Președinte  CJE Giurgiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu