sâmbătă, 21 decembrie 2013

Andrei Denis, noul președinte al Consiliului Regional al Elevilor Sud-Muntenia

          Pentru prima dată, Consiliului Regional al Elevilor (CRE) Sud-Muntenia are ca președinte un giurgiuvean, ANDREI Denis.
   
Conferința Regională a Consiliului Regional al Elevilor (CRE) Sud-Muntenia s-a desfășurat în data de 20.12.2013 în București, la Casa de Cultură a Studenților. În urma întâlnirii reprezentanților din acestă regiune, s-au prezentat rapoartele de activitate din mandatul precedent și s-a ales noua componență a Biroului Executiv al CRE Sud-Muntenia.

 Procesul electoral s-a desfășurat conform metodologiei de organizare şi desfăşurare a concursului pentru ocuparea funcţiilor din cadrul Consiliului Elevilor, aprobată în Adunarea Generală a Consiliului Naţional al Elevilor, în sesiunea de vot electronic din perioada            04-05.08.2013, conform Hotărârii nr. 110/06.08.2013. Astfel, candidații, în număr de doi pentru funcția de președinte și doi pentru funcția de vicepreședinte și-au prezentat strategia de dezvoltare a Consiliului Regional al Elevilor, precum și planul de acțiune, apoi, prin vot democratic, reprezentanții Consiliilor Județene din regiunea Sud-Muntenia au ales componenta Biroului Executiv după cum urmează:
·         Președinte: Denis ANDREI (președinte CJE Giurgiu)
·         Vicepreședinte: Ana Maria VOICILĂ (vicepreședinte CJE Prahova)
·         Secretar: Bianca Maria VLAD (președinte CJE Dâmbovița)
(de la stânga la dreapta: Sînziana Voicu, Ana Voicilă, Bianca Vlad, Andrei Denis)
Președinții Consiliilor Regionale ale Elevilor sunt membri în Biroul Executiv al Consiliului Național al Elevilor, cu funcția de vicepreședinte.

Denis ANDREI, noul președinte al Consiliului Regional al Elevilor, declară: „Am așteptat mult timp Adunarea Generală a Consiliului Regional al Elevilor din regiunea Sud-Muntenia, am așteptat de mult timp să îmi revăd colegii de anul trecut dar și oamenii noi din structură, dar cel mai mult am așteptat să îmi susțin discursul de candidatură pentru funcția de președinte. În cele 5 minute pe care le-am avut la dispoziție pentru a îmi convinge colegii să mă voteze, am reușit să îmi expun doar câteva dintre ideile pe care doream să le transmit reprezentanților elevilor munteni, dar vom avea suficient timp să discutăm și să ne dezvoltăm. După procesul electoral care m-a desemnat vicepreședinte al Consiliului Național al Elevilor, am realizat că elevii din regiunea Sud-Muntenia mi-au încredințat încrederea lor, iar eu nu am voie să îi dezamăgesc. În acest mandat îmi doresc să îi determin pe președinții Consiliilor Județene ale Elevilor din regiunea Sud-Muntenia să fie mai uniți și mai activi, sunt sigur că vom lucra foarte bine împreună. Vreau să îi felicit pe membrii Consiliului Elevilor din mandatul 2012-2013 și să le urez mult noroc colegilor din mandatul 2013-2014.”

La conferință au participat profesorii coordonatori din fiecare județ ce apartine regiunii, seniori ai Consiliului Național al Elevilor - Jeanina AXINTE, Bogdan Andrei PETRE și Claudiu PETRE, precum și  reprezentanți ai ministerului Educației Naționale – Albert CRAIU și Romeo MOȘOIU. Ședința a fost prezidată de Vicepreședintele Consiliului Național al Elevilor, Sânziana Maria VOICU.

Sânziana VOICU, președintele din mandatul 2012-2013 al Consiliului Regional al Elevilor, declară: „Consiliul Național al Elevilor reprezintă o experiență inedită, o școală de leadership așa cum un om valoros al CNE spunea astăzi în cadrul discuțiilor libere, înseamnă dezvoltarea abilităților de comunicare, oratorie, lucru în echipă.  În CNE am avut ocazia de a cunoaște oameni de la care am preluat numeroase lecții de viață, experiențe despre care îmi place să cred că odată împrumutându-le, au ajutat la dezvoltarea organizației și a oamenilor cu care am lucrat. Fie că e vorba de formatori, de profesori coordonatori, de colegii din școala, județ sau din celelalte județe, fiecare dintre ei a avut un impact puternic asupra mea și un rol extrem de important în evoluția mea ca leader, teamworker și voluntar. Acum sunt mândră să spun că CNE-ul înseamnă reprezentativitate, responsabilitate, evoluție, procese în derulare, descoperire de sine, îmbogățire a cunoștințelor și nu în ultimul rând, identitate!”




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu