duminică, 28 decembrie 2014


În noul mandat, CRE Sud-Muntenia pune bazele unei comunicări eficiente

 Ce implică o comunicare eficientă?

          De la această întrebare am pornit împreună cu vicepreședintele și secretarul Consiliului Regional al Elevilor Sud-Muntenia, Eusebiu Tudoroiu, respectiv Ruxandra Ristoiu și am ajuns la conceptul clasic, foarte bine cunoscut, acela că o comunicare eficientă este realizabilă atunci când este completă. De aici a apărut o idee pe care noi am privit-o cu entuziasm și am dorit să o implementăm cât mai rapid. Drept pentru care astăzi, 17.12.2014, m-am deplasat în județul Prahova, pentru a susține trei prezentări despre Consiliul Elevilor, ce înseamnă această structură în viziunea mea. De asemenea, am participat la o serie de acțiuni cu ocazia cărora am aflat care sunt nevoile identificate la nivelul CȘE-urilor din Ploiești.
         
           În prima parte a zilei, Biroul Executiv al Consiliului Regional al Elevilor (BEx CRE SM) a susținut în fața elevilor din Colegiul Național „Jean Monnet” Municipiul Ploiești o prezentare despre Consiliul Elevilor, despre leadership și o dezbatere pe problemele și nevoile elevilor. În urma acesteia, am aflat că elevii își doresc dotarea modernă a școlilor, actualizarea metodelor de predare, introducerea orelor de practică, schimbarea metodelor de notare, creșterea alocațiilor și diversificarea profilelor. BEx CRE SM vrea să ajungă în fiecare județ din regiune pentru a analiza, a compara și a găsi soluții pentru aceste probleme și nevoi.

           De asemenea, tot în cadrul acestei zile, BEx CRE SM, a participat la o prezentare susținută de către asociația R.O.I., la Inspectoratul Școlar Județean Prahova.

           Ziua s-a încheiat cu emisiunea „Time Alert” de la PloieștiTV, unde am vorbit despre Consiliul Elevilor în viziunea mea, despre motivele care m-au determinat să continui în structura reprezentativă a elevilor, despre proiectele viitoare și despre strategia de dezvoltare a Consiliului Regional al Elevilor Sud-Muntenia.
Ziua de 17.12.2014 reprezintă un prim demers realizat în cunoașterea regiunii, în cunoașterea elevilor și ajungerea la baza, la sursa problemelor lor, pentru a le putea soluționa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu